The Love and The Grace of God

Phil 4:6-7 In nothing be anxious, but in everything, by prayer and petition, with thanksgiving, let your requests be make known to God; And the peace of God, which surpasses every man's understanding, will guard your hearts and you thoughts in Christ Jesus.

Friday, October 3, 2008

一生獻於你

我的心尊主為大, 我的靈尊主為樂.
你是我喜樂, 你是我穩妥, 你是我最堅固避難所,
我的神, 我心尋求你, 我的主我奉獻於你.
我敬畏你, 我敬愛你, 主阿! 我一生獻於你.

我很喜歡這一首詩歌. 一首奉獻的歌. 今天好累,好累.. 可能是累計下來的累吧. 好像放鬆了, 可是還是好累...
這一首詩歌再一次的鼓勵我.
主, 是我喜樂,
是我穩妥,
是我最堅固避難所,
求神的著我的心, 尋求神!

No comments: