The Love and The Grace of God

Phil 4:6-7 In nothing be anxious, but in everything, by prayer and petition, with thanksgiving, let your requests be make known to God; And the peace of God, which surpasses every man's understanding, will guard your hearts and you thoughts in Christ Jesus.

Tuesday, December 16, 2008

心肝宝贝



我为你付出所有的
我的担心
我的甜蜜 我的呼吸
你的笑 绝对的神奇 你的哭 绝对的可惜
因为你
让我明白生命的真谛
可知道
你的不小心 会让我伤心一辈子
我是愿意为了你
今生永不渝
为我
你要好好自己保护自己
慢慢的学习
不要干着急
一步一步走出每一个谷底
坚定不移
为我
你要好好自己保重身体
在每一段的路
总会一身污泥
心肝宝贝
不要怀疑 最爱就是你

你是我一生的唯一
你的声音 你的鼓励 我的意义
可知道
你的不小心 会让我伤心一辈子
我是愿意为了你 今生永不渝
为我 你要好好自己保护自己
慢慢的学习 不要干着急
一步一步走出每一个谷底 坚定不移
为我 你要好好自己保重身体
在每一段的路 总会一身污泥
心肝宝贝 不要怀疑 最爱就是你

如果没好好的身体
我怎能永远一起
外面的风和雨
已不是问题
为我
你要好好自己保重身体
慢慢的学习
不要干着急
一步一步走出每一个谷底
坚定不移
为我你要好好自己保重身体
在每一段的路
总会一身污泥
心肝宝贝
不要怀疑 最爱就是你

作曲:冯翰铭 作词:刘德华 编曲:冯翰铭

Another nice song that I came across recently. By Andy Lau. Enjoy!!!
I love this song. The lyrics is really very meaningful. This lyric of the song is written by Andy Lau which added another fantastic love song to the music world (in the perception of human life.)

As you can see from the lyric, it expresses the love for the other part, is not just merely giving, the greatest love that you can give in reply to your loved one is to take care of yourselves. For the person whom you love, remember you have to take care of yourselves, protecting yourselves, arranging your own life... no matter what happened, is not the end of the world yet... this is the right attitude to love the other!


Thanks Eve. I know you always care for me.. I will take care of myself! ^-^


No comments: