The Love and The Grace of God

Phil 4:6-7 In nothing be anxious, but in everything, by prayer and petition, with thanksgiving, let your requests be make known to God; And the peace of God, which surpasses every man's understanding, will guard your hearts and you thoughts in Christ Jesus.

Wednesday, June 17, 2009

最后一次



Sharing with my readers a touching yet cruel love song. "lavigne 最后一次 - The last time".

在我最后一次 上眼睛之前
我想对
在你怀 舍不得放弃
心里有千万语还说给你听
我使尽全力 不想闭上眼睛
次告就不能再相遇

不能再陪你 但不要忘记
你曾经我你会好好活下去
先走了 去了好远的地方
不能再陪你看日出 等不到天亮
所有回忆 抹去 却并不容易
生死由天决定 不要太伤
在我最后一次 上眼睛之前
我想对
在你怀 舍不得放弃
心里有千万语还说给你听
我使尽全力 不想闭上眼睛
次告就不能再相遇
不能再陪你 但不要忘记
你曾经我你会好好活下去
在我最后一次 上眼睛之前
我想对
在你怀 舍不得放弃
心里有千万语还说给你听
我使尽全力 不想闭上眼睛
次告就不能再相遇
不能再陪你 但不要忘记
你曾经我你会好好活下去
永远 你。




No comments: